Pořízení dopravního automobilu pro JPOIII Trpín

Obec Trpín získala dotaci na projekt s názvem „Pořízení dopravního automobilu pro JPOIII Trpín“.

Stručný popis projektu

Projekt řeší problémy spojené s odstraňováním důsledků nadprůměrných sněhových srážek a masívních námraz v katastru obce, ale také v obcích Hartmanice a Květná, se kterými má obec uzavřeny smlouvy.  Pro tyto případy je nutné mít zajištěnu techniku pro zásobování a evakuaci osob.

Pořízením nového zásahového vozidla budou řešeny tyto oblasti:

  • Přeprava hasičů na místo zásahu
  • Evakuace osob
  • Zabezpečení dostupnosti potravin, lékařské pomoci
  • Převoz potřebného nářadí k vyprošťování osob a odstraňování kalamitních stavů

Cíl projektu

Cílem projektu je pořízení nového zásahového vozidla, jehož výsledkem je zajištění evakuace osob a zásobování obyvatel potravinami v případě odstraňování důsledků nadprůměrných sněhových srážek a masívních námraz.

Termín realizace projektu

Termín realizace projektu byl květen 2020. Na základě uskutečněného výběrového řízení a podepsané kupní smlouvy zajišťuje dodávku dopravního automobilu THT Polička s.r.o.

Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií – Integrovaným regionálním Operačním programem.

Registrační číslo projektu : CZ.06.4.59/0.0/16_076/0009276

Dopravní automobil Ford Tranzit 4x2, počet míst 1+8, vybaven výstražným světelným a zvukovým zařízením – souprava LED VNL. Ve výbavě DA je dále analogová vozidlová radiostanice, 2x ruční přenosná radiostanice, 2x ruční LED svítilna, 2x požární světlomet s kabelem, lékárnička v batohu vel. 3, ruční vyprošťovací nástroj, 2x přenosný hasící přístroj, 2x řezák na pásy, vytyčovací páska a balení jednorázových lékařských rukavic.

Podnikatelská pohotovost

Připravili jsme PODNIKATELSKOU POHOTOVOST Vážení podnikatelé.

Ekonomická situace bude pro některé z vás náročná a je nutné vám pomoci. Služba je určena pro každého podnikatele, který potřebuje s něčím poradit v souvislosti s aktuální koronavirovou situací. Pomoc podnikajícím z Pardubického kraje se dostane každému od živnostníka přes mikro podnik až po větší firmu. Tuto službu nabízí Podnikatelský inkubátor Pardubického kraje (P-Pink).

Využití Podnikatelské pohotovosti je pro podnikatele velice jednoduché. Vyplňte základní informace, specifikujte dotaz skrze formulář a P-PINK zajistí propojení s vhodným odborníkem z řad mentorů inkubátoru, profesionálem z praxe, v současné době formou vzdálené konzultace.

Pokud podnikáte a potřebujete s něčím pomoct, tak tuto službu určitě využijte. Více informací na webu www.p-pink.cz/koronavirus-podnikatelska-pohotovost

Mgr. Hana Štěpánová Radní pro regionální rozvoj, evropské fondy a inovace Krajský úřad Pardubického kraje

telefon: 0420 466 026 251
mobil: 723 249 667
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
www.pardubickykraj.cz

Přílohy:
SouborPopisVelikost souboru
Stáhnout tento soubor (Podnikatelská pohotovost.pdf)Podnikatelská pohotovost.pdf 485 kB

Mimořádné opatření - prodejní doba pro seniory

Všem osobám se zakazuje přítomnost v maloobchodních prodejnách potravin, hygienického zboží, kosmetiky a jiného drogistického zboží, včase mezi 7: 00 hod. – až 9: 00 hod., a to s výjimkou osob starších 65 let věku, včetně zajištění nezbytného doprovodu, osob, které jsou držiteli průkazu ZTP/P, starší 50 let, včetně zajištění nezbytného doprovodu, zaměstnanců nebo osob vobdobném poměru zařízení poskytujících pečovatelskou službu a majitelů a zaměstnanců provozovatele prodejny nebo osob v obdobném poměru.

Přílohy:
SouborPopisVelikost souboru
Stáhnout tento soubor (Mimořádné-opatření-doba-pro-seniory (1).pdf)Mimořádné-opatření-doba-pro-seniory (1).pdf 191 kB